Werken / Werken bij Stad Gent

Hoe solliciteren?

Beluister deze pagina met proReader

Solliciteren voor de Stad Gent kan spontaan, of naar aanleiding van een publicatie voor een specifieke functie. Vanaf 1 april 2009 werkt de Stad Gent met een online rekruteringssysteem. Dit betekent dat je solliciteert via onze website. Hierin is ook de mogelijkheid voorzien om documenten zoals diploma, rijbewijs, curriculum vitae, enz. mee te sturen. Nadat je je gegevens registreerde is het de bedoeling dat je je eigen sollicitatiedossier beheert en aanvult. Je ontvangt hiervoor dan ook een persoonlijke login en paswoord.

 

Indien je solliciteert naar aanleiding van een publicatie voor een specifieke functie is het van belang dat je ons alle gevraagde documenten bezorgt (bv. diploma, cv, rijbewijs,…).

 

Als je sollicitatie bij de Stad Gent volledig is houden wij je zelf op de hoogte van vacatures waarvoor je in aanmerking komt.

Als het voor jou niet mogelijk is om online te solliciteren kan je steeds contact opnemen met de Dienst Rekrutering en Selectie van de Stad Gent. Indien je documenten niet kan inscannen, mag je ook een kopie per post versturen of persoonlijk afgeven.

Print deze pagina
#
Stad Gent, Botermarkt 1, 9000 Gent, tel. +32 (0)9 210 10 10, fax +32 (0)9 210 10 20, e-mail gentinfo@gent.be